Tilgængelighed
Performance og tilgængelighed de senest 3 måneder
2020 rapport med detaljer - 24x7x365
2020 rapport med detaljer - Hverdage 8 - 16
Beskrivelse af tilgængelighedsmålingen
Tilgængeligheden måles på 12 forespørgsler til Kortforsyningen.
De 12 forespørgsler sikre af at rapporteringen i videst muligt omfang er dækkende for den samlede driftsstabilitet i Kortforsyningen.
Da vi ikke monitorerer samtlige enkeltdele i Kortforsyningen vil en driftsforstyrrelse i nogle tilfælde ikke blive fanget af monitoreringen.
Vi arbejder løbende på at optimere monitoreringen således at fejl opfanges så tidligt som muligt.
Kortforsyningen benytter systemet site24x7 til monitorering og SLA rapportering.
Monitoreringen forgår fra to lokationer, København og Barcelona.
Se den aktuelle driftsstatus
Fra og med 1. maj 2017 rapporteres der på følgende SLA aftaler.
- 99% på hverdage 8-16
- 98% 24/7/365, eksklusiv planlagte servicevinduer.
Tilgængelighed for tidligere år: